آرزوهاي من
چیزایی که خودم دوست دارم
درباره وبلاگ


خودم تنها تنهاتر از خودم دلم.......

پيوندها
http://tehsub.ir/subtitles/searchbytitle?query=love&l=
عاشقان بی دل
سراب محبت
دختر عاشق
منم عاشق بودم
همه جوره
دخترک
یارهمیشگی
mitra jun
وبلاگ باحال
کلبه کوچک
ترنم
دنیای مجازی من
دلنوشته های یک
فارس گرافیک
بدو دانلود
غریبه
آنتی شیطان
تقدیم به بهترینم
الهی یه آب خوش از گلوش.....
پایان نقطه چینها
يادداشت هاي پراكنده
سايت سرسبز
نوشته هاي يك دختر تنها
ایران من
عاشق لیلی تبریزی
خط خطی
دلنوشته های ما با هم
عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
شورعشق
بارسلونا
دوستدار زيست شناسي
لوكس بلاگر
دانستنیها
ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
عاشق
باحال
امیر علی
کلاه خاکی
مسخ
خط مقدم
ساخت لوگو به صورت رایگان
امين
rapsharghmusic
Jast Ladys
آشنای امروز
بهترین موزیک روز
گروه آتش
مریم جون
bia4sms
arezoo
حانيه
شور عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزوهای من و آدرس zendegikuchak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content


چت روم
آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : آرزو زمانی

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...
گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
... ... گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...
گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید.

 
سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 9:26 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
شباهت عجیب یک قورباغه به مرد عنکبوتی!! +عکس
به تازگی یک زوج جوان ماجراجو، به نامهای کاسیو لوپز و همسرش الساندرا در پارک ملی ماسایی مارا در کنیا توانسته اند که از نوع خاصی غورباقه عکس هایی تهیه کنند که بی اندازه به مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن افسانه ای شباهت دارد.

به گزارش ایران ناز این زن و شوهر که هر دو در سائوپائولو برزیل به حرفه عکاسی مشغول هستند، در  ادامه گفتند: ابتدا باور کردنن این موضوع برای خودمان هم غیرممکن بود که یک جاندار واقعی به این اندازه به شخصیت افسانه ای فیلم های تخیلی شبیه باشد. همچنین متخصصین جانورشناسی پارک ملی کنیا، هنوز بر سر مارمولک یا غورباقه بودن این حیوان عجیب اختلاف نظر دارند.
 
تصاویری بی نظیر را از این مامولک یا شاید غورباقه عجیب
 
شباهت عجیب یک قورباغه به مرد عنکبوتی!! +عکس ، www.irannaz.com
 
شباهت عجیب یک قورباغه به مرد عنکبوتی!! +عکس ، www.irannaz.com
 
سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 9:7 :: نويسنده : آرزو زمانی

داماد خانواده : موجودیست بسیار مظلوم، قبل از دامادی منت بسیار کشیده، بسیار گردن کج کرده تا سر انجام بععععععععععله را گرفته، اما همواره انگ به غلامی پذیرفته شدن را به همراه داشته و خانواده عروس او را به عنوان عضوی تحمیلی دانسته و به رسمیت نمی شناسند.

پدر زن : موجودیست از جنس داماد، اما آبش با داماد در یک جوی نرفته و همواره به داماد به چشم دزد ناموس نگاه می کند که دختر دردانه اش را از چنگ بابا درآورده...

برادر زن : موجودیست دو رو از جنس داماد، غالباً سیاست یک بام و دو هوا را دارد، برای داماد از جنس پدرزن بوده و در جایی دیگر خود داماد است و به مشقات دامادی گرفتار.

خواهر زن : از او به عنوان نان زیر کباب هم یاد شده، نقشی دوگانه دارد، گاه مرهم درد است و گاه سوهان روح.

باجناق : همسر خواهر زن را گویند، موجودیست منافق و رقیبی سرسرخت و ملاکی برای سنجش و قیاس، اعمال و رفتارش همواره بر زندگی شما سایه افکنده و بر روی اعصابتان پارازیتهایی با طول موج متوسط ارسال میکند. آهنگ تغییر در زندگی شما تابعیست جبری از تغییرات زندگی او، که بر اساس میزان و کیفیت تغییرات مورد سنجش قرار میگیرید.

و اما
مادر زن : وزیر جنگ، مسئول براندازی نرم، حاکم خانوادهی همسر، مخرج مشترک نظر اعضای خانوادهی همسر که از نفوذی ویژه برخوردار بوده و اگر با سیاست دم او را ببینید همهی مشکلات سهل میشوند و در غیر این صورت زندگی به کامتان تلخ گشته و به این نتیجه خواهید رسید که ازدواج بزرگترین اشتباه یک مرد است !

و سر انجام
عروس خانواده : موجودیست لطیف و دوست داشتنی که به ناز و کرشمه شهرهی آفاق است، لباسی سپید در بر کرده و به سان فرشتهها میماند، بدی در او جایی ندارد و هر چه بدیست از اعضای خانوادهی اوست، سلاحی مرگبار دارد که مهریه نامند و به ارادهای داماد را از گیتی ساقط کرده و روزگارش سیاه کند

 
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 19:9 :: نويسنده : آرزو زمانی

 
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 19:0 :: نويسنده : آرزو زمانی

فكر می كنيد در فصل گرما چه خوراكي‌ای مي‌تواند بيش از بقيه خوردنی ها عطش آدم‌ها را بخواباند؟ احتمالا در ذهن قريب به اتفاق شما شمايل يك بستنی خوش‌چهره و البته خوشمزه نقش می بندد. طبيعي است كه اين بستني‌ها را بنا به ذائقه خودتان و مزه‌اي كه دوست داريد تجسم مي‌كنيد و البته اين اتفاق مي‌تواند دليل خاصي داشته باشد. طعم و مزه بستني‌ها رابطه مستقيمي با خصوصيات اخلاقي افراد و شخصيت آنها دارد. اين شخصيت‌خواني از روي بستني مورد علاقه شما مي‌تواند به يك سرگرمي فوق‌العاده برايتان تبديل شود، به خصوص وقتي دور ميز شام نشسته‌ايد و قبل از سرو بستني به عنوان دسر مي‌خواهيد مهمانان‌تان را سرگرم كنيد. شخصيت‌خواني آن هم بنا به ذائقه مهمانان محترم حسابي به كارتان مي‌آيد. آنها را غافلگير كنيد.




وانيلی ها


اگر جزو آن دسته آدم‌هايي هستيد كه بستني وانيلي را دوست داريد و هيچ نوع ديگري از بستني را نمي‌خوريد بايد بدانيد كه يك انسان سرزنده هستيد. فردي  كه معمولا به راحتي  ريسك مي‌كند و بيشتر از روي انگيزه‌اش پيش مي‌رود تا اينكه بخواهد روي كاري عميق فكر كند. همين موضوع است كه سبب مي‌شود خيلي راحت ريسك كنيد. شما اهداف بزرگي را براي خود ترسيم مي‌كنيد و به طور كلي توقعي كه از خودتان داريد خيلي بالاست. شما از روابط نزديك خانوادگي بسيار لذت مي‌بريد و به طور كلي يك فرد اجتماعي هستيد اما در عين حال يك زندگي بي‌قرار و پرجنب‌وجوش داريد. انسان تاثيرگذار و ايده‌آليستي هستيد كه پيشنهادهاي بزرگ و سخت را به راحتي قبول مي‌كند.



شکلاتی ها


طرفداران بستني شكلاتي بدانند كه در نظر ديگران آدم‌هاي دوست‌داشتني هستند. آنهايي كه بستني شكلاتي را به بقيه بستني‌ها ترجيح مي‌دهند افرادي خلاق و دراماتيك هستند كه از قرار گرفتن در مركز توجهات لذت مي‌برند. در واقع زندگي براي اين افراد مثل يك مهماني است. يك زندگي روتين و معمولي حوصله اين افراد را سر مي‌برد. اين آدم‌هاي برون‌گرا و جالب معمولا خوش‌لباس هم هستند و البته به راحتي تحت‌تاثير ديگران قرار مي‌گيرند. آنها آدم‌هايي هستند كه همواره مي‌خواهند دنباله‌رو باشند اما در عين حال از درك بالايي بهره مي‌برند و به طور كلي از روابط صميمانه و خودماني لذت مي‌برند.





شير بستنی ها


شير بستني را به انواع بستني‌ها ترجيح مي‌دهيد؟ به خصوص اگر طعم كره داشته باشد؟ خب! شما يك انسان بسيار منظم هستيد. يك انسان كمال‌گرا و در عين حال باهوش. به جزئيات اهميت ويژه‌اي مي‌دهيد و همواره در قامت يك انسان وظيفه‌شناس به معني واقعي كلمه بين اطرافيان شناخته مي‌شويد. از آن دسته آدم‌هايي هستيد كه رقابت را واقعا دوست دارند و همواره به عنوان يك رقيب جدي و سرسخت شناخته مي‌شوند. البته در رقابت‌هاي ورزشي حتي در قالب تماشاچي هم كمي عصبي مي‌شويد با اين حال هرگز از رقابت نااميد نمي‌شويد و همواره به دنبال پيروز شدن هستيد.





نسكافه‌ايی ها


اگر بستني نسكافه‌اي دوست داريد شما انسان بخشنده‌اي هستيد و البته دست و دلباز. رقابت را دوست داريد و يك رقيب جدي خواهيد بود. اگر كمي در خودتان دقيق شويد قطعا انسان بسيار مستعدي در زمينه خاصي هستيد. حالا اين زمينه مي‌تواند هنري ، ورزشي يا علمي باشد. به لحاظ موقعيت اجتماعي فرد مقبولي در نظر ديگران هستيد. جاه‌طلبي شما همواره اين امكان را برايتان مهيا مي‌كند كه در زندگي پيشرفت كنيد و به شرايط ايده‌آلي برسيد. مديريت كردن شرايط مختلف از مهارت‌هاي قابل توجه شماست. در جمع‌هاي خيرخواهانه معمولا عضو برجسته‌اي هستيد كه از كمك به ديگران هرگز خسته نخواهيد شد. البته در برابر ناملايمات و موقعيت‌هايي كه برخلاف ميل شماست كم‌تحمل نشان مي‌دهيد.





موزيی ها


بستني موزي محبوب چه كساني است؟ يك بستني با طعم موز را آدم‌هايي نوش‌جان مي‌كنند كه ذاتا افراد خونسرد و آسان‌گيري هستند. به راحتي خلق و خوي اين آدم‌ها تغيير مي‌كند و از يك انسان عصباني در آن واحد به يك فرد مهربان و خوش‌اخلاق تبديل مي‌شوند. اين آدم‌ها بسيار بخشنده و در عين حال مهربان هستند. صداقت از جمله خصيصه‌هاي غيرقابل انكار آنهاست كه بين ديگران از ايشان فردي محبوب ساخته است.



بستنی ها مقابل بستنی ها!


بستني‌خورها در تقابل و تعامل با يكديگر شرايط مختلف و متفاوتي را تجربه مي‌كنند. همان‌طور كه طعم‌هاي مختلف مورد علاقه افراد در قالب بستني پرده از شخصيت آنها برمي‌دارد ا ين امكان را هم مهيا مي‌كند تا شما دريابيد كه با كدام گروه از آدم‌ها مي‌توانيد تعامل بهتري داشته باشيد. اگر شما از علاقه‌مندان بستني شكلاتي هستيد شايد با دوستداران بستني موزي رابطه بهتري نسبت به بقيه برقرار كنيد!وانيلي‌ها با هم‌سليقه خودشان بهترين ارتباط را برقرار مي‌كنند. افرادي كه بستني وانيلي را ترجيح مي‌دهند در رابطه با يكديگر مشكلي نخواهند داشت.
آنهايي كه بستني شكلاتي را دوست دارند با عده‌اي كه عاشق شيربستني هستند، رابطه بهتري خواهند داشت. البته دوستداران بستني نسكافه‌اي هم مي‌توانند با شكلاتي‌ها در تعامل ايده‌آلي قرار بگيرند.

شيربستني‌خورها با  3گروه خيلي خوب كنار مي‌آيند. يك عده علاقه‌مندان بستني شكلاتي هستند، عده ديگر دوستداران بستني نسكافه‌اي و در نهايت همه آنهايي كه با خودشان هم‌عقيده‌اند يعني دوستداران شيربستني!

موزي‌ها اصولا آدم‌ها‌ي معاشرتي و دوست‌داشتني هستند. شك نكنيد كه آنها با همه تيپ آدم‌ كه اتفاقا سلايق متفاوت و مختلي دارند به راحتي كنار مي‌آيند.

اگر بستني توت‌فرنگي را ترجيح مي‌دهيد، پس بايد دوستان خوبي براي آنهايي باشيد كه بستني نسكافه‌اي را با هيچ نوع ديگري عوض نمي‌كنند.

بستني نسكافه‌اي طعم محبوب شماست. با اين وصف دوستان محبوب خود را از بين كساني انتخاب مي‌كنيد كه عاشق شيربستني يا بستني شكلاتي هستند.

 
یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 8:22 :: نويسنده : آرزو زمانی

به من قول بده . . .

در تمامــــــی ســـــال هایی که باقی مانده

تـــــا ابـــــــــــــد . . .

مواظـــــــب خودت باشــــــــــــــی

دیگر نیستم که یاد آوری ات کــــنم..

خدا نگهدار

 
شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 18:26 :: نويسنده : آرزو زمانی

یک غریبه می خواهم
بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...

 
شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : آرزو زمانی

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته
از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته
یک سینه غرق مستی دارد هوای باران
از این خراب رسوا امشب دلم گرفته
امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن
شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته
خون دل شکسته بر دیدگان تشنه
باید شود هویدا امشب دلم گرفته
ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو
پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته
گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است
فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

 
شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 18:20 :: نويسنده : آرزو زمانی

تو با پیشانی پاک نجیب خویش

که از آن سوی گندمزار

طلوع با شکوهش خوشتر از صد تاج خورشید است

تو با آن گونه های سوخته از آفتاب دشت

تو با آن چهره افروخته از آتش غیرت

که در چشمان من والاتر از صد جام جمشید است

تو با چشمان غمباری

که روزی چشمه جوشان شادی بود

و اینک حسرت و افسوس بر آن سایه افکنده ست

خواهی رفت.

و اشک من ترا بدروردخواهد گفت

 
شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : آرزو زمانی

دیروز و فردا هر دو نامردند ...!
دیروز با خاطراتش
و
فردا با وعده هایش ...
مرا فریب دادند
تا
نفهمم امروزم چگونه گذشت...